11 aylık bır kızım var ilk havalesını 9 aylıkken gecırdı ateslı bır havaleydı ateslı oldugu ıcın doktorlar normal oldugunu soyledıler daha sonra 1 ay ıcerısınde 2 kez soguk havale gecırdı durup dururken bırden morardı tıtremeye basladı eeg cektırdık temız cıktı kan tahlıllerı her sey temız cıkıyor keppra adında bır ılaca basladık 2 haftadır sabah aksam aynı saatte verıyorum cok üzülüyorum bebegımle yalnız kalamaz oldum 2 ay ıcınde 3 kez ust uste yasadık artık kızımda cok yoruldu ellerınde kollarında sureklı damar yolu açmaktan rabbım caresız dert vermesin dıyorum bu şekilde olup iyileşen cocuklar varmı acaba 😔 kızımın adı duru lina onun ismine dua okursanız çok sevınırım 😔🙏🏻