Minik-kus bebeğim 6 aylık, doğduğundan beri tüm bakım ürünlerini mustela kullandık, en son stelatopia serisini kullanıyorduk, bir aydır bebeğimin cildi aşırı kurudu kışla beraber atopik dermatit bi cildi oldu.. geçen nemlendirici ve şampuan için bi post açmıştım oraya gelen önerilere bakabilirsiniz.. ben de doktorumuza mesaj atmıştım mustela artık iyi gelmiyor diye la Roche posay lipikar baume önerdi.. postta da öneren anneler vardı. La Roche nemlenirdirici ve şampuan siparişi verdim bakalım inşallah memnun kalırız