343458 Hanımlar merhaba . 37 gün önce normal doğum yaptım. Dikişlerim felan düştü . Kanamam da azalmıştı hatta yok gıbıydı ama 2 gün önce tekrar başladı . Başına böyle bir şey gelen var mı ?
Deletedmom_34 343458 Merhaba benim de kesilip devam etti iki üç gün sonra tam kesildi, 40 ta bitcek diye bir şey yok aslında ortalama bir gün , benim 35 te tam kesildi, 45-50 de biten de olabilir
gunesimm11 343458 bende 32 gun önce doğum yaptım 25 te tamamen kesilmişti suan yine başladı inşallah 40a kadar biter
birprensannesi__ 343458 58 gun oldu 1 gün bile durmadı hep geldi halada geliyor ne zaman bitecek bilmiyorum kontrolede gitmedim
343458 SeninAnnenBirMelektiYavrm peki 40 bitince kesılıyor mu yoksa bellı sure tekrar devam edıyor mu
-baby- Adet olmuş olabilirsin benimde bitti tam demiştim 3 4 gün sonra tekrar kanamam geldi bazı ları lohusadan hemen sonra adet görebiliyormuş
mervehilal 343458 benim bugun 40. Gunum kesilmisti ama tekrar gordum adet olmuş olabilir miyim acaba diye de suphe ettim