YorgunAna07 Gamzezzzz geçen ay 600 TL gelmişti bir aylık, dün de 10 günlüğe 590 TL gelmiş, diceklerimi içimden sayıyorum sorumlulara asgari ücretle geçinmeye çalışamıyoruz malesef
YorgunAna07 Gamzezzzz 10 gün olması sebebi 20 günü evde değildik hiç bişi çalışmadı buzdolabı dışında
ToprakandMom Biskrem 😂😂 ben televizyon falan açmıyorum ütüde çok yapmam ütü gerektiren kıyafetimiz az . Onun dışında bilemiyorum neden öyle
Evintoprak Biskrem bizede 80 falan geliyo iki çocuğum esim ve ben elektrik süpürgesi çamaşır makinesi bulasik makinasi televiyon hep kullanılan seyler firin ayda 3 4 kez utu ayda bi kez herzmn 80 90 arasi gelen fatura 184 geldi bu ay
Biskrem Evintoprak off 2 katindan cok. Sehir neresi merak ettim biz zamsiz hic bu tutarlari gormedik inanin. Klima falan da yok evde