Alyaaamom Kızlar 2 aylık olan var mı beslenme aralığını nasıl ayarlıyorsunuz ağladıkça mı yoksa 2-3 saatte bir mi veriyosunuz
3MelekAnnesi3 Alyaaamom ağladıkça ve 5 aylık hala ağladıkça emiyor bazen 1 saatte bazen 2 Ama uyursa 5 saat bile bekliyor
1Beybiletto Alyaaamom ben 3 saatte bir agladimi vermiyorum pes etmiyorum pispisleyerek yalancı memeyle kandırıyorum öbür türlü öyle verirsem hem midesi hazmetmez hemde gazı olur..
Eren2910 O ne zaman isterse ozaman veriyorum 2 ay 5 günlüğüz sabahları daha fazla emiyor geceleri 4 saate olsa uykuyu bölmüyorum