Bebeğim 2970 gr doğdu ilk ay 1kilo aldı 2.ay 500 gr şimdi 3aylık oldu sadece 300gr almış düzenli emziriyorum günden 4kex kaka yapıyor neden kilo almıyor olabilir başına gelen var mı yada nasıl kilo aldırabilirim asla biberon tutmuyor sütümü sağıp veremiyorum biberon ağzına değince öğürmeye başlıyor kusuyor kaşıtktada aynı problemi yaşıyorum ağzından göğsüm çıksın ikinciye verincede öğürüyor 🤦🏻♀️Bu kız nasıl kilo alacak 😭