1anne34 Hiç alakası yok.Her bebeğin mizacı farklıdır.Kimi yabancılara güler,kimi gülmez,kimi karşılık verir kimi vermez,kimi ağlar kimi ağlamaz.Bebeğiniz tepkisel iletişim için henüz küçük.yeni yeni insanları,yabancıları,sürekli gördüklerini tanıyacak ve ayırt edecek.Annenizi dinlemeyin ve bebeğinize zaman tanıyın☺️