Rba35 Göbek kordonu zarar görmesin diye yıkamadık zaten 5 günlükken idrar yolu enfeksiyonu olduğu iÇin yoğun bakıma yatırdılar nerdeyse 20 günlük falandı ilk banyosunu yaptırdığımızda
Baby_Mila Arimayaa Hayır verniks tabakası bağışıklığını güçlendirdiği için göbeği düşene kadar yıkamadım
Liona Evet yıkadım. Bir gün hastanede kalmıştık zaten. Ertesi gün eve gelir gelmez yıkadım. Hastane ortamı neticede: mikrop/bakteri ortamı. 14 aylık oğlum şu an . Doğduğundan beri her gün yıkarım istisnai durumlar hariç.
Liona Arimayaa benim ev merkezi sistem olduğundan kışın sıcak oluyor ev . Bir de ek gıda aldığından ellerini saçına yüzüne sürünce içim rahat etmiyor. Biraz temizlik takıntım var . O yüzden her gün mutlaka yıkıyorum..
elifmom2 Arimayaa hayır göbek bağı düşünce yıkadım iltahap kapmasından cok korktum bir hafta yıkanmazsa bişey olmaz dedim riske atamazdım yani zaten tertemizdi benim kuzumm ❤️
Nemesiss Liona eve geldiğim gibi yıkadım doktorumuzda yıkayabilirsin demişti zaten 6. Günü de göbek bağı düştü.
Sena45_sema Arimayaa göbeği düşünce yikadık 1 haftada düşmüştü ztn hastaneden geldigimizin ertesi günü silmistik ıslak bezle