Rmys_27 Kızlar bebegım 3 aylık anne sütü almıyor mama alıyor ek gıdaya ılla 6 ay mı dolması gerekıyor daha erken de olur mu erken veren tadım yaptır diyenler var ama bılmıyorum?💁♀️🧐
Feyzosunannesi Rmys_27 Daha çok küçük doktorunuz söyler ne zaman başlamanız gerektiğini, ben beş buçuk aylıkken başlamıştım doktor önerisi ile
mrvklncc Rmys_27 eltimin bebeği doğumdan itibaren mama alıyordu onu doktoru 4ayında başlattı biz de sonradan mamaya geçtik hem kabız hem mama reddi olunca doktorumuz 5.5 ayında başlattı ben bi kaç gün erken başladım doktorunuz yönlendirir sizi bebeğin durumuna göre
ToprakandMom Rmys_27 Bence bunu doktorunuza danışın. Çünkü her bebek farklı. Gelişimi kilosuda bu sürece geçiş için önemli etkenler.
kaganege Rmys_27 Doktorunuz bir öneride bulunmadiysa 6.ay dolunca. Bazı doktorla 5.ay da da baslatabiliyor. Daha erken baslanması bebekte sindirim açısından zorluk sindiremeyen,kabızlık gibi sorunlara yol açıyor. Hersey zamanında güzel. Mama ya devam edin.