Arkadaşlar merhaba benim adet günüm dört gün geçti ters yaptım ikinci çizgi silik çıktı iki gün sonra yine yaptım yine silik çıktı halsizlik mide bulantısı az vardı bebeğim olduğu için çokta Saguk kan vermeye gidemedim binkac güne eşim izin alır bebeğe bakar gidip kan veririm diye bekledim adetin yedinci günü önce kahve lekelenme oldu sabaha kanamam açıldı normal adet oldum bir gün gördüm son iki gündür sadece leke görüyorum hamile olma ihtimalim varmıdır yaşayan varmı aranızda