Selamlar , bebeğim 2 aylık uyku düzeni fena değil yani uyumayan bır cocuk degıl sorum su uzmanlar duzen olusması ıcın güne 08.30 u gecırmeden baslayın dıyor, ama bebegımı uyandırdıgım zaman zorla gozlerını acıyor/acmıyor . Kendı akısına mı bıraksam ? Siz neler yapıyorsunuz. ve gunduz uykusunu kacta sonlandırıyorsunuz ? Fikir alısverısı yapalım🤗ayrıca bebegımde ılerı derece olmamakla bırlıkte reflu var , yanı cok yedıgı ıcın.. kusma asırı nadır. Dr ya 3 saatte bır emzır ya az az 2 saatte bır dedı . Boyle bır durum yasayan var mı? Refluden dolayıda bebegımın uykuları bolunuyor kucuk kuzum ıcın ne yapsam bılemıyorum 🥺