btl-06 Merhabalar, 18 aylık bebek için önerdiğiniz kullandığınız vitamin, balık yağı vb.. var mı acaba?? Biraz fazla zayıf güçsüz kalıp çabuk hasta oluyor o yüzden kullanabileceğimiz yararı olabilecek vitamin var mı acaba?
Kk41 btl-06 Möllers iyi deniyor bende onu alıcam sanırım 15 aylık bebeğime . İştah falan da acıyormuş 🤷🏻♀️
-erCansu- btl-06 möllera ocean en iyileri ama ben şurup form içiremiyorum easy fish kullanıyorum d vitamini hasta olacak gibiyse umca damla bide ımmun44 çok duyuyorum bidahki doktora gittiğimde soracagım
Deletedmom_50 btl-06 d vitaminini de balık yağını da ocean kullanıyorum. Balık yapını tutti frutti aromalı seçtim, severek içiyor.
quelina btl-06 Balık yağı olarak easyfishoil beta glukanlıyı kullanıyoruz bağışıklığını güçlendirme konusunda çok yardımı oldu vitaminler de var içinde memnunuz öneririm