KubraUmay Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu hala regl olmadım. Siz doğumdan sonra ne zaman olmuştunuz? Bu durum normal mi?
Serapdnz KubraUmay evet emziriyorum. 1yıla kadar emziren annelerde normalmiş doktor öyle demişti bakalım kontrole gidicem inşallah
Tweetyy Serapdnz yaa 🙈 ben 9 ay hamilelikte alıştım rahata, bide yarin kirkimiz çıkacak hala regl olduğum için daral geldi hic olmak istemiyorum 😄
KubraUmay Serapdnz ufak tefek ayda bir lekenmelerim oluyor ama 1-2 gün hiç adet gibi değil szide de ara sıra oldu mu?
pinkooo_02 Bende emziriyorum mamada veriyorum bebeğim 2 ayını doldurdu bende adet olmaya başladım erkenmi oldum ben acaba 🤷♀️
KubraUmay Bebisveannis inanmıyorum yaa çok uzun süre.. hiç lekenlenmede mi olmadı? Ben kendimi şişkin hissediyorum olmadıkça moralim bozuluyor
Bebisveannis KubraUmay evet çok uzun gerçekten ve lekelenme falan hiçbir şey olmadı ben bir yıla kadar rahattım da sonra çok gerilmiştim. Şimdi de diyorum oldum da ne oldu rahat rahat takılıyordum 😂