Bol su tüket ve stres yapma sen olmadığını düşündüğün ve strese girdiğin zaman hormonal olarak daha çok etkiliyorsun. Benim de o aylarda resmen şak diye kesildi sütüm ve mamaya başladım ama şuan kızım 5.5 aylık ve sadece anne sütü alıyor. Vitamin takviyesi alabilirsin, kendine biraz dinlenmek için fırsat yaratabilirsin, gün içinde bebeğin uyudukça sende uyuyabilirsin, yetmediğini düşünme bebeğinin kilo alımı yeterli gunluk cisli bez sayisi ve ağlamıyorsa sorun yoktur. Sağım ve bebeğin içtiği kesinlikle aynı cc değil zaten ona bakıp aldanma. Baktın bebeğin doymuyor cidden mama takviyesi de yap ama sağım azaltmaz düzenli aralıklarla sağım yapmaya devam edebilirsin