Oğlum 10.5 aylık, bebekliğinden beri gündüz 2 gecede 4 saatte 1 bez değiştiririm. Her değiştirme de bepanthol sürerim, bezimiz de prima aktif bebek. Pişik korkuturdu hep ama başıma geldi. 10 gün önce doktorumuz diş çıkaracak o yüzden dedi ama bugün pişik yeri hafif kanamaya başladı. Sudo krem ve madecassol dönüşümlü sürüyoruz, haftasonununa da sünnetimiz var. Doktorumuz da 3 gün izinli… Var mı hem acısını dindirecek hem de hızlı çözüm olabilecek bir öneriniz? :(((