Belosunannesi ben yapıyorum bazen saklama kabı bazen buzdolabı poşeti bazende yer olursa ufak tencereyle koyuyorum yada tencere tarzı saklama kabı var bende ocakta direk ısıtabiliyorum kapaklı,onlara koyuyorum işim olduğu günler hemen hazır oluyo ısıtıp kullanıyorum çok iyi oluyo.fikir olsun 😌 cam kavanoz patlar buzlukta