Merhabalar, üç dört aydır diyetteyim. Doktorumun önerisi ile diyeti açıyoruz. Öncelikle bir bardak sütten kek yaptım. İlk çeyrek, yarım , tam derken bir hafta sonunda 4 5 dilim kek yiyebildim çok şükür. Şimdiki aşama pogaca içi peynir. Bunu da kek gibi azar azar mı yiyeceğim? Bir de bundan sonra keki yiyebilir miyim 😋 tecrübeli annelerin yardımına ihtiyacım var 💕😘