Merhaba canim anneler !
9.5 aylik olduk yastiksiz yatirdigim durumlara gore yastikla uyku suresi daha uzun oluyor sizde de boyle bir durum var mi ? Yani yastıksız hem huysuz hem daha az uyuyor cogunluk tespitim bu yonde oldu ama yastikla yatirdigim durumlarda yastiksiza gore daha uzun uyuyor. Bende incecik yastikla yatırıyorum artik popo ustunden yukarıya kadar yastığın boyutu sadece kafasini kapsamıyor. Evet biliyorum minimum 1 yasa kadar yastık kullanmayin diyorlar ama çareyi bunda buldum benim gibi bu durumu yaşayan var mı ve problem yasayan ya da yaşamayan?