Kizlar dogum yapali 10 ay oldu 9.ayda cok hafif leke gibi adet oldum sonrra yime cok az oldum fakat simdi asiri bir kanamam var gece olan ped nerdeyse yarim saat icinde tamamen doluyor dogumdan kalan dependim vardi onu kullandim o bile doldu 3 gundur falan boyle doktorumada ulasamadim ilk defa oldugu icin mi boyle oluyor bilen var mi korktum bu kadar cok olunca acikcasi