Arkadaslar oğlum 4 ay 13 gunluk . Uyku denen bişey yok ben uyutuyorum 5 dakıka sonra aglayarak uyanıyor. Tekrar uyutmaya calısıyorum direniyor uyumamak ıcın aglıyor kıyametleri koparıyor. Meme veriyorum sinirleniyor. Sonra tutuyor. Neden bunu yasıyorum. Ne olur yardımcı olun. Bunaldım alamamak ıcın zor tutuyorum kendimi 😢