Cimbomlu190553 ben 2,5 yaşında 10 saat yolculuk yapmıştım. 3 takım kıyafet almıştım. 3-4 atlet, 4-5 külot. 4 çift çorap. Nolur nolmaz diye kalın çorap. Oyalanması için kitap ve sevdiği bebek almıştık yanımıza. Ama gece yolculuğu yapmıştık be uyku saati çok geçtiği için biner binmez uyumuştu kızım. İnmeye 2 saat kala uyanmıştı. Onda da yemek biraz çizgi film derken varmıştık. Yemek olarak sevdiği bir yada iki çelit yemek alın yanınıza. Onun harici arıştırmalık, 18 saat yol çocuk için de yemek yemek zor olur. Nolur nolmaz yanınızda iki üç poşet olsun. Benim kızım dönüşte iki kere kusmuştu. Islak memdil, kolonya, bir rulo havlu peçete. üşğrse diye bebek battaniyesi.