Umay12 ben ayağımda sallarken şöyle yapıyodum ; ayağıma aldım sallıyorum baktım sakin uyku moduna girdi duruyorum. Ağlamaya başlayınca sallıyorum uyku moduna girince duruyorum ve elimle pışpış yapıyorum. Böyle böyle sonunda pes etti ve uykuya dalarken sallanarak değilde pışpış yaparak dalmış oluyordu 6. Günde ayağımdan tam indridim hiç sallamadan sadece pışpışla uyuttum.