Sebeyda Arkadaşlar randevu Alacam da çocuğum 12 aylık gelişimi çok yavaş çok iştahsız ve böbreklerin de kum var hangi bölüm bakar yani çocuk endokrinoloji mi yoksa çocuk nefroloji mi
Nur1212 Sebeyda o konuda bi bilgim yok benim bebeğim prematüre düzeltilmiş 4 aylık şuan biz nefroloji takipliyz iki böbreğindede var ilaç kullanıyoruz şuan
Gnssn Nefroloji bakıyor canım ama direkt o bölüme alamıyorsun önce dahiliyeden gir istersen doktor yönlendirme yapıyor randevu alabilmen için
Nur1212 Gnssn biz direk nefrolojiden aldık randevuyu 4 aylık ama bebeğim çocuk nefrolojiye gitmesi lazım
Gnssn Sebeyda doğru ya karıştırdım bana dahiliye yönlendirmişti randevu alabilmem icin . kızıma kendi doktoru açmıştı öyle almıştık.