Sezinnur Kizlar bebeğim şurubu içmiyor artık doktora tablet kullanabilir miyiz dedim evet dedi marka olarak bunu tavsiye etti. Ama şimdi internetten baktım iki çeşit varmış. Hangisi acaba sizin doktorunuz hangisini onermisti?
Laden Sezinnur uzun zamandır mavi olanını kullanıyorum. Diğerinin yaşı büyüktü yanlış hatırlamıyorsam. Portakallı gibi bir kokusu var
MelinayAsel29 Sezinnur bence onemli olan etkisi ve eczacimiz sadece reklam bunlar iceriginde cok fazla yok dedi. Efa daily kullaniyorum kiyaslayinca gercekten fark bayagi var. Benim dedigimi oglum kullaniyor 12 yasinda. Kizima da ocean aldik balik yagli multivitamin zorla iciriyorum istemiyor ama alisir insallah .
Ummuscetinkaya Sezinnur möllers kullanıyordum şurubunu içmeyince bundan aldık kızım aromasını emip bırakıyor bıraksam hepsini halledecek bir günde. Sizinki emip bırakmazsa olabilir
Ates_mami Sezinnur mavi olan. Diğeri kids. Tadına bakmadım. Ama kokusu balık. Benimkilere ben şurup olanları asla iciremedim. Kokusu aynı olmasına rağmen bunu bayılarak yiyorlar. Jelimsi şeker gibi birşey. 1 tane veriyorum günde birdaha birdaha diye kıyamet kopuyor evde.
Babybloom Biz mavisini kullanıyoruz. Tatları farklı diye düşünmüştüm, incelemedim ama. Bu arada bebeğimiz kaç aylık?
Babybloom Sezinnur benim oğlum 5 yaşında. Doktor tavsiyesi olmaksızın kullanıyoruz. Tadını da çok beğeniyor
Sezinnur MelekSubasi Tadi şekerimsi mi. Çocuğunuz kaç yaşında 2 yaş için uygun olan bu mu biliyor musunuz
Sezinnur Laden Tadi şekerimsi değil mi. Benim çocuk yeme içme konusunda biraz sıkıntılı bir tip. Bunu da Alicam boşa gidecek die korkuyorum
MelekSubasi Sezinnur Yani ben sordum 2 marka ikisinden biri olur veya başka marka fark etmez dedi ama bu bu ve möllers daha iyiymiş.
MelinayAsel29 MelekSubasi onunda fiyati bayagi iyi ya benim aldigim ocean 70 küsür tl mohlers 200 tl idi galiba solgar miydi 200 olan acaba bilemedim fiyatini unuttum sanirim