Nesli06 kullanıyorum geçenlerde bununla ilgili post açtım çözüm bulamadım yerde yatıyoruz ikimiz😂 birkaç güne tekrar yatağına yatırmayı düşünüyorum ama benimki panda gibi sağa sola dönüp uyumayı sevdiği için yeri bitince uyanıp sinirleniyor tek kişilik yatak boyutu ona yetmiyormuş keşke çift kişilik yaptırsaydık diyorum. Ha bir de içindeki ortopedik yatağı çıkarıp döşek koymayı düşünüyorum o şekilde çıtalar biraz daha yüksekte kalır boyu yetişmez. Ortopedik yataklar yüksek olıyor baya