AliKereminannesi Allah bağışlasın 🙏 Benimde oğlum var. Atak dedikleri şey bebeklerin belirli dönemlerde geçirdikleri ani büyüme dönemleri. Örneğin ellerini keşfetmesi, bilinçli olarak gülmeye başlaması, konuşurken sese farklı tonlarla tepki vermesi gibi. Her bebeğin farklı dönemlerde bunyeni yetileri öğrendiği haftalara atak haftaları veya sıçrama haftası deniyor. Harika haftalar diye bir kitap var ayrıca uygulamasıda var 😊