GzmmK Kızlarrr 🌸oğluşum 5. Ayını bitiriyor. Oyuncaklarla hiç ilgisi yok kitap deseniz hiç ilgisini çekmiyor. Islık çalışıyorum ona bakıyor ☺️😂😂sizde böyle mi hemen sıkılıyor yeni mi başlıyoruz yoksa
Tombikdonerartikcokpahali GzmmK Yani benim bebişim de 5 aylık en sevdiği şey islak mendil kutusu 🤯😅 onune koy yarım saat oynar onunla veya poşet, hışırtılı kitap varmış biz denemedik onu ama bebeginize ondan alabilirsiniz❤😹
GzmmK Tombikdonerartikcokpahali aynı biz ☺️☺️Aldım ama pek ilgisini çekmedi çok kısa süreli çok oyuncak almak istemiyorum önemli olan oyun diye düşünüyorum 🤔 ama okuyorum hani bizde hiç yok