PrensinAnnesi34 Kızlar merhaba oğlum sabah odasını boyamış ben fark etmeden duvarı sildim boyası mütahit boyası oldugu için sildiğim gibi soyuldu bende gri renge boyamak istiyorum hangi markanınkini önerirsiniz çok koyu gri olmasın
Busraaslan PrensinAnnesi34 filli boya andezit 45 oğlumun odasının rengi çok koyu bir renk değil andezit serisine bakabilirsiniz 🙏🏼
ueums PrensinAnnesi34 Ay ben evimi iki ay önce filli boya andezit nosunu hatırlamıyorum gri boyadım tek duvar baya koyu diğerleri daha açık ama su lekesi değse iz kalıyor nemli elle dokun iz kalıyor günlük duvar siliyorum silinenilir kalitede aldım bilerek iyi olsun diye ama çok memnun kalamadım
Ebrugoktug08 Laden benim bütün evim o renk biz birazda beyazla karıştırdık koyu geldi diye süper ama bayıldım marka da aynı ☺️
Laden Deletedmom484545 hayır mavimsi durmuyor. Şu şekilde koyu bir gri. Katalogda daha açık duruyordu biraz hayal kırıklığına uğramıştım açıkçası😁
Laden Deletedmom484545 biraz insanın içini karartıyor. Yazın nasipse açacağım rengini. Bir de güneş görmüyor hepten bayıyor😁
ueums Şuan şehir dışındayım resimlerden kırptım böyle boya tablolu duvarım la kitaplık rafını falan koyu diğer renkleri açık yaptım
Gokzey PrensinAnnesi34 benim odamin rengi hayalperest ti.cok koyu bir renk degil birde yari mat ve silinebilir. Cok memnunum
ueums PrensinAnnesi34 Burası benim normalde günlük odam canım yani L koltuk falan var küçük bir oda kızımın da oyun odası gibi oldu😅 Fonlarım evimin hepsi aynı şekil aslında bağlamalı sevmiyorum normal dikim ama ben bağlamıyorum düz bırakıyorum geniş olmadan tabi
PrensinAnnesi34 ueums bende bu renklerde ikili yaptırdım oğlumun odasına fon Rengide aynı sizinki gibi yaptırdım çok güzel hosuma gitti bende bağlamadım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi PrensinAnnesi34 Filli boya andezit 25 bizim. Andezit serisinden bakabilirsiniz siliniyor güzel kaliteli filli boya. ☺️