Deletedmom_61 çok geçmiş olsun. Bizde yeni atlattık bu süreci. Bir kaç gün ateş konusunda takipte kalın derim. İnatçı bir ateş oluyor bir bir buçuk gün kadar. Sonrasında benim kızım da hiç bişey olmamıştı. Ek gıda alıyor mu bilmiyorum ama bol meyve takviyesi yapın ballı (pekmezli ) ıhlamur, tavuk, kemik suyuna çorba.. bunlar en azından bağışıklığını güçlendirir sizin için de geçerli tabi.