Merhaba tatlişşş anneler😍😍 çarşamba günü 1 aylık olacağız. Fakat benim bebiş sürekli kucakta uyumak istiyor. Kucağımda emziriyorum uyuya kalıyor, fakat yerine yatırdığımda ya hemen gözünü açıyor yada 5 dakikaya uyanıyor 😔😔 Sürekli de kucakta çok zor ne birşey yapabiliyorum ne birşey giyebiliyorum çok sıkıntı. Bu durumu yaşayanlar var mı varsa çözüm önerileri neler yardımcı olursanız çok sevincem😇😇