R3232 arkadaslar baslikta belirttigim gibi 15 aylik oglum hep düz de yatirsak sag sol da yatirsak kendi kalkip karin üstünde yatiyor.. tehlikeli bi pozisyon diolardi bu yenidogan bebisler icin mi yoksa hala skinti mi ne yapmam gerekiyor
busra37 R3232 annelik iç güdüsü; KARın üstünde nasıl uyur üşütmez mi ilk aklıma gelen😆 2 çocuktan sonra biraz kafayı yemiş olabilirim😆