melekannesi06 ben anne yani beşik tercih ettim sonradan baza gibi olan varya yatağa birleştirdik bizden taraf tahtalarıni çıkarttık sanki eşim ben kizim 3 umuz yatıyor gibiyiz 🙈 ama çok iyi oldu böyle yanımda yatıyor gibi zaten üstü falan açılınca hemen kontrol ediyorum kalkmadan falan kizim 21 aylik oldu bu şekilde