MelekAcar Bebeğim ilk doğduğunda 2. Gününde hastanedeyken olmustu bizde de doktor sıvı kaybı olduğunu söylemişti mama takviyesi yapmışlardı. Yeni doğum yaptığım için sütüm az geliyordu eve çıktığımızda sık sık emzirdim mama takviyesi de yaptık düzeldi bebeğim. Daha sonra yaşamadık bu durumu.