Cicegim_123 Kızlar kızım 32 aylık öksürüyor doğal şeyler denedik ev de yapılacak ama takviye şurup icmesi lazım prospan da kullandik ama bisalnatur Aralım dedik kac eczaneye sorduysa o üretilmiyor bisolduo var demişler kullananiz var mi