Yasemin38 Azram_2021 damla kullanmadım canım. Bulgur ,dereotu,incir,hurma,dut kurusu,yeşillik,ceviz badem,helva,tahin-pekmez bol bol su iç günlük 2.5 3 litre. Ve sık sık emzir bebeğini
papatyaannee Azram_2021 moralinizi bozmak istemem ama benim denemedigim şey kalmadı sütüm artmadı malt içecek bestlak damla bulgur pilavı yeşillik hurma tahin bol su humana çayları hepsini denedim ama sütüm artmadı siz benim söylediğimi alternatifleri deneyin belki sütünüz artar
Boncuk21 papatyaannee aynen öyle denemediğim kalmadı . Hiçbiri etki etmedi . Bestlak ilk gün biraz etki etti sonra oda etmedi . Olmayınca olmuyor
papatyaannee Boncuk21 evet ben de emzirmeden önce bebeğin ne kadar süt ihtiyacı varsa vücut o kadar Üretir durumuna inananlardandım sonra emzirmeye başlayınca sütüm ne yaparsam yapayım artmayınca bunun bir şehir efsanesi olduğunu anladım bazen ne yaparsak yapalım gerçekten artmıyor
Boncuk21 papatyaannee kesinlikle 🙄 yeme içme vs hikaye . Annem ablam hiç sorun yaşamadı süt konusunda bende şansıma 😢
Ardisko Bestlak artırıyor ama üç defa 20damla günde 60 damla çabuk bitiyor. uyumak dinlenmek güzel süt yapıyor.
papatyaannee Boncuk21 Benimde sizden farkım yok yalnız değilsiniz napalım sağlık olsun diyorum artık en azından mama var alma gücümüz var şükredelim
rmysa2106 doğum yaptım gün doktorum bana galactago diye bi damla wermişti çok memnun kalmıştım bi iki kişeye daha önermiştim we çok memnun kalmışlardı ama kendimde şunu fark ettim bebeğimi çok sık emzirdiğim için sütümde pek azalma yaşamadım tabi yrdiğime içtiğime dikkat ettim şuan 5 ay 15 günlüğüz şimdilik sütüm yetiyo çok şükür sizdsmlayı kullanın we sık emzirmeyi deneyin bi de