4 aylık bebeğim var . Üşüttü kötü öksürüyor ve burnu akıyor . Buhar yapıyorum , serum fizyolojik yapıyorum ama günbe gun daha artıyor hastaneye gittiğimizde yapacak birsey yok burnunu acın diyorlar ama bogazı çok kötü . Hırıl hırıl sureklı neler yapmam lazım???