Meliimom alinsmom1 ilk sezonu akmadı ve hoşuma gitmedi 10sezonluk dizi sabredemedim bıraktım o diziyi
Bebek2020_ beyazkelebegim la case de papel. Vis a vis ve diğer versiyonu. Şantaj. Elite. Aklıma gelenler. Genelde ispanyol dizilerini seviyorum ve izliyorum
beyazkelebegim snowflake ben çok beğeniyorum. Gurbetteyim ben buarada kimsem yok. Can sıkıntısına birebir diyebilirim.
Vanilya beyazkelebegim la casa de papel Anne wıth an e wıtcher maid Alıas grace Tha raın Squıd game Dovtown abbey vikingler breakıng bad prıson break masum kulüp bir başkadır you Bunlar benim beğendiklerim. Anne i tekrar tekrar izlerim mesela
Vanilya beyazkelebegim Keşke gerçekten çok huzur dolu bir dizi olmuş. Tam istediğim gibi bir dönem dizisi
ikizlerinannesi2985 beyazkelebegim Kulüp’ü izlemediyseniz şiddetle tavsiye ederim. Çok çok iyi. Fi, Casa de papel, stranger things. Aklıma gelen güzeller bunlar💫
Aysegul2020 beyazkelebegim marco polo / you/lupin/ spartacus/ cok guzel diziler konusina bakin hitap ederse kesin izleyin keyifli dizilerdi.