Benimde normal dogum oldu dikisli baticon kullandim hatta benim sisti baya buz filan koydular hastanede evdede biraz soguk uyguladim orami ama cok iyi kuruttum benimde 1 aya yakin dustu ancak simdi farkettim ki vajina bolgesinde et parcasi var bole kirmizi sivilce gibi sizin ole bir durum var mi normal mi bu acaba ben ilkte kan filan sandil sildim baktim gecmeyince farkli birsey oldugunu farkettim