Merhaba hanımlar kamuda öğretmen olarak çalışıyorum 1.5 senedir analık izninin son günlerindeyim. Acaba işe başladıktan sonra bebeğim hasta olduğunda ya da aşı günleri geldiğinde her hangi bi izin hakkım oluyor mu ? Benim durumumda olanların deneyimlerinden faydalanmak isterim.