Merhabalar anneler 2 aylık bebeğim var emziriyorum fakat sol göğsümün süt çok az oluyor bebeğim emerken yutkunma çok az oluyor gece özellikle bakıyorum sol göğsüme 3 saatte çok az süt doluyor sağ göğsüm daha iyi diğerine göre fakat gündüz emerken lık lık sesi çok duymuyorum 1 saate kalmaz emziriyorum acaba omdan mı gece lık lık sesi daha fazla acaba neden böyle oluyor sol göğsümü sağıyorum süt 15 ml bile gelmiyor bebeğim bu göğsümdeyken boş boş emiyor emzik gibi uyuya kalıyor genelde diğer göğsümü veriyorum önce