Merhaba sizlerde durumlar nasıl merak ediyorum bebeğimin bir bağırsak ağrısı var ne yaptıysam geçiremedim karnı guruldadıkça basıyor çığlığı belli bir zamanı yok bazen geceleri çok ağlıyor bazen gündüzleri karnına masaj yapınca yellenerek tuvaletinide yapıyor ama devamında yine şikayetimiz devam ediyor ağladığı sırada masaj yapmak zaten imkansız katılıyor normal mi bu durum bilmiyorum nurse harvey denedim beş gün pek faydasını görmedim ne yapacağımı şaştım kimyon içtim yedim rezene humana yedim onun ayaklarına sıcak torba koyuyorum hareket yaptırıyorum …ne yapılabilir başka ağızdan gaz hiç çıkaramıyorum omzuma koyup vursamda dizimede yatırsam kontrol haftaya doktoruna da danışacağım ama pek yardımcı olmuyorlar atar susar geçer deyip yolluyor zeytinyağ ver dedi gaz damlası yerine onu arada bir veriyorum günde 3 kez falan ama ne bileyim etki etmiyor tüm yirmilik bebekler aynı mı benm bebeğim mi rahatsz acaba