Merhaba bebeğim 1 yaşında yarı blw yarı ben yedirerek bu zamana geldik ama ne zaman önüne koysam beğenmediğinde yere atıyor saçıyor önünde bişey kalmıyor. Ağzına bir lokma atarsa o kadar yani 🙄 bu oioi vakumlu tabakları var onlardan alsam masa altına da örtü sersem zamanla alışır mı kendi yemeye 🙄 kaşık görünce kafayı sağa sola çeviriyor çünkü. Bide size danışayım dedim 🤗