Biraz önce sağlık ocağından aradılar topuk kanında değeri yüksek çıkmış ilçe sağlık müdürlüğünden aramışlar tekrar topuk kanı için hastayı ilk topuk kanı
alınan hastaneye yönlendirin demişler çok korkuyorum hastaneyle görüştüm haber bekliyorum onlardan ama deliricem evin içinde 9 ocakta doğum yaptım doğar doğmaz enfeksiyondan yoğun bakımda kaldı 8 gün zaten kıızmla yeni kavuştuk kötü birşey var diye aklım çıkıyor perişan oldum haber geldiğinden beri topuk kanında hangi değerlere bakılıyor bilen var mı ?
TER MERKEZİNE YÖNLENDİRİN diye not düşmüşler bilgisi olan Allah aşkına bi baksın nolur
https://resimyukle.io/r/89hzeMkY0P