Hayatımın en kötü dakikalarıydı.19 aylık oğlumla mutfaktaydık ceviz masadaydı yanında da dut vardı.Hepsini ağzına almış çiğnemiş o sırada arkam dönüktü her şey 15 saniyede oldu.Birden nefes alamamaya başladı hemen hemlik manevrası yapmaya başladım kusmaya başladı.Eşimi aradım hemen geldi ama o sırada ara ara kusmaya devam etti.Zaten panik bi insanım bayılacaktım nerdeyse.Hastaneye gittik röntgen çektikler nabzına baktılar bide boğazına bakmamız lazım dediler endoskopi varya onu boğazına soktular🥺🥺Ağlayarak çıktım odadan. Şimdi eve geldim iyi ve uyuyo ama endoskopi sebebiyle ara ara kusmaya devam ediyo.Çok ama çok çok kötüydü hala elim ayağım buz gibi.