blackandbride Güzel annelerim, bu gaz konusunda çok başlık açıldı biliyorum ama bir buçuk aylık oğlumda çok gaz sıkıntısı yaşıyoruz. Forumda genellikle bu iki probiyotik damlayı kullandığınızı okudum. Peki hangisini önerirsiniz ? Bio gaia mı yoksa maflor mu ?
damlarici blackandbride önce biogaiga kullandık şimdi nurse harvays kullanıyoruz memnunum büyüdükçe de tabi daha rahat çıkarmaya başlıyor
Deletedmom896 blackandbride Biogaia hem gaz için hem bağırsak düzenleyici gerçekten çok faydasını görmüştüm ama tek bir kuralı var Hergün mutlaka aynı saatte
mrvklncc blackandbride maflorun hiç bi etkisini görmedim biogaiayı kabızlık için kullanıyoruz maflora göre daha iyi zaten bunlar probiyotik gaz için bunların yanında ayrıdan da gaz damlası kullanmak gerekiyor bildiğim kadarıyla. Ben de öyle yapıyorum
blackandbride Ebru-isil Laktazm kullanıyoruz gaz damlası olarak, ayrıca bir probiyotik kullanmayı düşünüyorum
Ebru-isil blackandbride bigaia da güzel hem de d vitamini var içeriğinde ama biogaia kullanmadım bigaia kullanıyorum
yusufarasmom blackandbride bio gaia bizde işe yaramadı diğer dediğiniz damlayı hiç kullanmadım bilmiyorum
momsturk blackandbride bem önce maflor bitince biogaia yı kullandım. ikisinden de memnun kaldım açıkcası. bunlar bağırsak düzenleyici. oğlumun gazlı döneminde ona 1 çay kaşığı kimyon çayı verdim faydasını gördüm. sab simlex almıştım çok kustu yavrum. bırakıp kimyon çayına geçtim. siz de kimyonlu yemekler yerseniz inanılmaz faydalı ne sizde ne onda gaz kalır 😂