Svcnvebebegi Bebegim 17 aylik. Maalesef tw yada telefon olmadan yemek yemiyor. Tw nasil aciyorsam agzini açiyor yiyiyor. Yoksa asla yemiyor. Ne yapacam ben delirmek uzereyim artik
Deletedmom484545 Svcnvebebegi Bence yemek harici izlettirmiyosan bi sorun olmaz diye düşünüyorum ama yemek yerken bizim bile bişe izlememiz faydalı değilmiş bırak 17 aylık bebeği.. oyuncakları oynat bence eşin oyuncakları konuştursun güldürün biraz öyle yedirmeyi dene .
Elif1010 Svcnvebebegi 16 aylık bende öyle yapıyordum ama ne kadar yerse yesin çocuk malesef doyduğunu bilmiyor tv telefon ile 3. Gün bugün bıraktım önüne ne varsa döküyorum aktarma oyunlarını seviyor onları yaparken ben de yemeği veriyorum
Svcnvebebegi Deletedmom484545 inan yapıyorum ama artik onu da istemiyor. Ne yapcagimi sasirdim. Ac birakacam eninde sonunda yiyecek
kaansmom Svcnvebebegi 24 aylığız bizde aynıyız çok açsa yiyor fakat 2-3çatal anca fakat tabletle oyun oynarken yiyor hepsini
Svcnvebebegi kaansmom nereye kadar böyle. Inat ettim ben acmayacagim. Aglasin unutur. Elbet acikinca yiyecek.