Merhaba anneler.Oğlum 4 ay 10 günlük. Uyurken eğer kundak yapıp ellerini bağlamazsam sürekli kendini elleriyle uyandırıyor.Sıçrayarak ellerini oynatmaya ve gözlerini ovuşturmaya başlıyor.o kadar sık yapıyor ki uykuya dalamıyor bi türlü.Bu durumda olan ve çözüm bulabilen anneler var mı? Ne kadar süre ellerini bağlayıp kundak yaparak yatırabilirimki? Gelişimi açısından ellerinin serbest olması gerektiğini söyleyenler de var. Fikrinizi merak ediyorum.