Damlack Merhabalar, 3 aylık bebeğim geceleri her saat uyanıyor sancı giriyor sanırım ağlıyor sıkınıyor alıp emziriyorum anında uyuyor sonra yine aynı döngü. Bunu nasıl düzeltebilirim yaşayan var mı benim yaşadığım durumu?
Nevanin_annesi Damlack moralini bozmak istemem ama 15 ay bitti sadece 3 kere 5 er saat deliksiz uyudu 1 saat 1.5 saatte bir uyanır sabah 6 dan sonra yanımda yatar emer döner yatar aglar genr Emet gene döner yatar.
Serpilnese Damlack inanırmısınız oğlum sadece ilk doğduğu gün hastanede güzel uyudu😂 şuan 15 aylık perişan haldeyim. Abartmıyorum maksimum 1 saat uyur ve genelde 45dk-1 saatte bir uyanır. Sabah 5-6 gibi artık mamada versen susmuyo yanımıza alıyoruz mecbur öyle 1 saat daha uyursa uyuyo 🤦🏼♀️
2209 Damlack gaz damlasi kullanin mutlaka. Her saat emzirdiginiz icin gaz uzerine gaz biniyor ve bu sefer gazdan uyuyamayıp uyanıyordur. Emzirdiniz karni toksa emzik mutlaka kurtarici oluyor deneyin mutlaka
Bulut1 Nevanin_annesi bizimde 10 aylık yarım saatte bir kendini uyandırıyor ağlıyor sıçrıyor bir yaşından sonra geçer diyordum ta ki yazınızı görene kadar 😔
Damlack Nevanin_annesi Bi yandan karnı mı aç diğer yandan sorun mu var diye korkmaya başladım çevremde kimsede yok çünkü 3 saat uyuyorlar hep ama demekki sizde de varmış.
Nevanin_annesi Bulut1 son bir haftadır alttan 4 diş kabarmış gece yerine koyuyorum 20 dk sonra ciglikla uyanıyor. Yanıma alıyorum. Kolunu bacagini iyice açıyor eli eşime bana degerse agliyor esimi tekmeliyor itiyor ta ki esim gidene kadar. Yanımda yatınca bazen 3 saat uyuduğu da oluyor. Ama bugünlerde max 20 dk da uyaniyor. Alışıyor insan üzülmeyin 😊
Damlack 2209 gaz damlası kullanıyoruz emzik de var aslında deniyorum gece ama susmayınca mecburen emziriyorum ama söylediklerinize kesinlikle katılıyorum teşekkür ederim
2209 Damlack emzigi zorlayin siz atsada elinizle geri itin, aglayip tepki veriyorlar bir süre siz istikrarli devam.edince susuyorlar. Biz bebislerimize hukmetmemiz lazim, onlarin bize degil. :)