Doğal gaz yok havalar soğuk evde bebek var falan derken mecburen klimayla ısınıyoruz ikisi hiç kapanmaz diyebiliriz dört tane var biri arada açılıyor birini hiç açmıyoruz gece salonu kapatıyoruz sadece yatak odası açık sorum şu sonuçta evde doğalgaz yok bu elektrik faturası normal mi