Liyuzamomm Eşimin covid testi pozitifti 5 gündür karantinadaydı. Dün benim de ateşim 38 çıkınca test verdim benim sonuçta pozitif. Bebeğim 21 günlük onu emziriyorum. Maske takıyorum ama eldiven zor oluyor. Ellerimi yıkayıp dezenfektan sıkıp emzirsem bulaşır mı acaba bebeğe de ?
Ikrazumra19 Liyuzamomm bilemiyorum ustte kalsin gecmis olsun bu arada bizde eylulde atlattik ben eldiven takmadim sadece maske taktim 2 tane kizlarim var cok sukur bi problem olmadi yemeklerini ben yedirdim falan ama yiende doktora sorun
Masal_m Liyuzamomm çok geçmiş olsun, tedbir sizden tevekkül Allahtan 🙏🏻 Sağ Salim atlatırsınız inşallah. Her ihtimale karşı doktorla konuşun bebeğinizi söyleyin, sizde bol bol C vitamini ballı zencefilli ıhlamur güzel tavkiyeler alın enerjiniz de düşmesin 🌸